Om Norrlandskliniken
Norrlandskliniken är en privat hälsocentral med
ett landstingsavtal. Det innebär att vem som helst
kan få vård hos oss.
Vi har samma priser som andra hälsocentraler
i Umeå.
Hos oss kan du bland annat träffa läkare, sjukgymnast,
sjuksköterskor, barnmorska, psykolog och
arbetsterapeut.
Så här kontaktar du Norrlandskliniken
Du kan ringa till Norrlandskliniken på
telefon-nummer 090-785 93 22.
Du får då en tid när en sköterska ringer
upp och hjälper dig.
Du kan besöka vår hälsocentral på Glimmervägen 5 E.
Våra öppettider
Norrlandskliniken har öppet måndag-
fredag mellan klockan 8.00 – 17.00.
Om du behöver rådgivning på kvällar
och helger kan du ringa sjukvårds-
rådgivningen på telefon-nummer
1177.
Du kan också besöka hemsidan
www.1177.se för information om
sjukdomar och olika vårdgivare.
Ring alltid 112 om situationen är allvarlig.